الثلاثاء، 11 نوفمبر 2008

قصتي مع عشيقتي المتزوجه

كنت اعمل في احد الدوائر والشغل ماشي بدون اي اعاقات وكنت شاب لا اعرف غير العادة السريه شيئا في الجنس وفي يوم من الايام انفتح باب التعيين واتعينت عندنا بنت عمرها 25 سنه كانت حلوة وعندها مؤخرة بتجنن وشايف روعه وخط صدرها دائما كانت باين ولمن اتكلمت معاها طلعت متزوجه من وعمرها 15 سنه وعندها طفلين بعد كم يوموهي بنفس الغرفه معاي بتقولي انا ارتحت الك اكثير وانا كمان قلت انا برتحلك ومر شهرين وانا وهي قاعدين بالغرفه لوحدنا قالتلي تعرف انا بحبك قولتلها ايه قالت احبك وقلت وزوجك قالت دة وحش كل يوم بيضربني واني عايزة اخلص منو بحبك انت ومستعدة اسيب ولادي واتزوجك قلتها مش دلوقتي خلينه نفم بعضنه وبعدين

وفي يوم وانا براسلها على الموبايل قالتلي بكره حشوفك شي قلتلها ايه قالت بكره حتشوف واليوم الثاني جينه للشغل وخلصنه شغلنه وقلتلها ايه عاوزة اتشوفيني قالت لحظه وراحت سدت الباب ورفعت قميصها وشفت صدرها بالستيان يجنن لونو اسمر ناااااااااار وبيدها اتنزل الستيان حتى اشوف الفتحه واتقولي ايه رايك وانا زي المخبول اقول يجنن لان مش شايف صدر حقيقي قبلها الا وان حد رضع ابنو او بنته واشوف صدرو المهم كنت ارجع للبيت واستعمل العادة السيه واتخيل صدرها وبعد كم يوم سالتني انت بايس بنت قولتلها لا و****ي قالت بكره حاعلمك البوس واليوم الثاني وانا باشتغل قربت فمها من فمي كانت عاوزة اتبوسني وانا سحبت خفت وهي زعلت مني واليوم التاني كنت عاوز اراضيها فبستها بشكل سريع قالت لا مش حرضى وقلتلها كيق ترضين قالت حبوسك بدون ما تتدخل قولت حاضر فجابت فمها وطبقتها على فمي وبدت اتبوسني وادخل لسانها الى ان حسيت بللت نفسي قولتها كافي بنظرةني اتوسخ قالت اه دلوقتي انا كماتن ارتحت

وبعد مدة وقالت انت اتحب الطيز قلتها معرفش قالت حوريك عمرك مشوفته لان بذاك اليوم مكان في احد بالشغل الا اني وهيه والبواب طلعتلي صدرها وانا بمص فيها وهي اتقول اه واخذت ايدها وخليتها على زبي قامت تلعب بيه الى ان بللت نفس قالت لا بعدني مش ارتاحبت رفتع التنورة وقالتلي العب برجلي والحسها وانا لحست فيها ولمن مديت ايدي على كسها قالت لا مش دلوقتي وبعد يومين انا مجيت للشغل كنت تعبان

رجعت للشغل واشوفها محلوة كتير قلتلها واحشني جسمك قالتلي سد الباب وتعاله لمن رحتي عدها لزمتي واتبوس بيه ودخلت ايدها جوة بنطلوني وطلع ايري ةبدت تلعب بيه وانا اقول اه وادخلت ايدي على كسها لاول مرة بتقبل واهل اصبعي الى ان قامت وفتخت فتحته من تنرتها وقالت نبك وانا دخلت ايري وبنيك الى ان حسيت بان عاوز افرغ قالتلي فرغ مش بكسي لان حاحبل وفرغت على صدرها الي كانت حلوة بالستيان بس بدونا كانت نازله كتير كان هذي قصتي وبقيت انيك بيها كل يوم ولحد اليوم